Якщо людина не знає, до якого порту вона пливе, жоден вітер не буде їй попутним. Сенека
«Ким ти будеш?». Ще малими на це запитання відповідають, як правило, не задумуючись: льотчиком, артистом, космонавтом, стюардесою, моряком, учителем… Зараз же, коли настає вже -наддять літ, ми відчуваємо, як важко відповісти на таке, здавалося б, просте запитання однозначно.
Метою проведеного тижня було розвиток в учнівської молоді рис творчої, працелюбної особистості. Впродовж тижня проводилося анкетування учнів 7-11 класів, а саме методика «Карта інтересів» та профорієнтаційні анкети (практичний психолог Федчун Л.Л.). Соціальним педагогом Кононовою Н.С. та практичним Федчун Л.Л. психологом створено інформаційний стенд «Як обрати професію?». Серед учнів початкових класів проведено бесіду «Ким я мрію стати» .
Пізнавальним був і урок у дев’ятому класі на тему «Вибір професії, або задача з багатьма невідомими» (Кононова Н.С.) та жваво пройшла профорієнтаційна гра «Світ професій» . Учні продемонстрували обізнаність щодо розмаїття сучасних професій та основних вимог, що ставляться професіями до особи. Найерудованішими виявились учні 11 класу.
Наступного тижня відбудеться ознайомлення учнів із робітничими професіями дітей ,заплановані зустрічі з робітниками на підприємствах, установах.