Кадровий склад класних керівників та класоводів у 2018-2019 навчальному році
|
№ |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Освіта |
Клас |
Стаж |
Категорія |
Проблемні питання, над якими працюють класні керівники |
|
1. |
Барінова Наталія Олександрівна |
Вища |
1 |
12 |
Вища |
Виховання в учнів різностороннього розвитого гармонійного громадянина нового суспільства. Розвиток наполегливості, старанності. |
|
2. |
Куфлик Ірина Миколаївна |
Вища |
2 |
26 |
І |
Виховання правил культури поведінки молодших школярів. Формування мотивації на здоровий спосіб життя і збереження повноцінного фізичного розвитку дітей. |
|
3. |
Шевчук Любов Адамівна |
Вища |
3 |
35 |
І |
Формування учнівського колективу на основі розвитку дружніх відносин між школярами, як передумова успішного навчання в школі. |
|
4. |
Малинюк Людмила Станіславівна |
Вища |
4 |
22 |
І |
Виховання в учнівського колективу морально – етичних здібностей. |
|
5. |
Кононова Наталія Сергіївна |
Вища |
5 |
10 |
Спеціаліст |
Формування свідомого ставлення до суспільства і людини через особистісно – зорієнтовану систему виховання. Формування в учнів високоморальних якостей дружніх відносин в колективі. |
|
6. |
Кирилюк Олена Василівна |
Вища |
6 |
19 |
І |
Формування дитячого колективу як єдиного класного організму. Виховання громадянина, патріота своєї держави. |
|
7. |
Гаман Валентина Сергіївна |
Вища |
7 |
22 |
Вища Старший вчитель |
Формування свідомого ставлення до власного життя та здоровя, як найвищої цінності. |
|
8. |
Рубас Альона Олегівна |
Вища |
8 |
7 |
ІІ |
Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування українського менталітету та традицій, високої пізнавальної культури для вільного вибору світоглядних позицій |
|
9. |
Бігун Ірина Петрівна |
Вища |
9 |
0 |
Спеціаліст |
Використання нетрадиційних форм виховання, як засіб розвитку креативних здібностей учнів. |
|
10. |
Іванців Ілона Миколаївна |
Вища |
10 |
11 |
ІІ |
Виховання в учнів морально – естетичних якостей свідомого громадянина України. |
|
11. |
Кіянчук Леся Ярославівна |
Вища |
11 |
24 |
І |
Взаємозв’язок і взаєморозуміння між класним керівником і класом. Формування в учнів життєвих цілей та мети на майбутнє. |




