П`ятниця, 26.04.2024, 09:59
            Сайт Старокривинського НВК
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 102
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Банк даних

інноваційних педагогічних технологій,

що впроваджуються в Старокривинському НВК

 

№ з/п

Назва та суть інноваційної педагогічної технології, автор-розробник

Колектив або особа, які впроваджують (адаптують, впроваджують) дану технологію

Прогнозовані результати

1

Уроки у технологіях інтерактивного навчання
Автор Пометун О.І.
Суть технології: Навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії учнів між собою та учителем. Це взаємо навчання, де учень і учитель є рівноправними суб’єктами навчання. Передбачається моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин і
ситуацій.

Сімчук Т.Р., вчитель географії, економіки

Кіянчук  Л.Я., вчитель української мови та літератури

Ільків Н.С., вчитель української мови та літератури

Тимощук В.В., вчитель української мови та літератури

Кирилюк О.В., вчитель музики

Розвиток творчих здібностей учнів, 

Їхніх пізнавальних інтересів, критичного мислення, вміння самостійно робити висновки, прислухатися до думки інших.

Зникнення закомплексованості в учнів з різним рівнем навчальних досягнень.

2

Театр фізичного виховання
Автор: Єфименко М. М.
Суть технології. Театр фізичного виховання передбачає якісно новий підхід в організації фізичного виховання і розрахований на дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Театр побудований на золотих правилах: «Граючись — розвивати, граючись — оздоровляти, граючись — навчати, граючись — виховувати». У всіх ситуаціях повинна функціонувати образна термінологічна мова спілкування

Гушуленко В.В., вихователь ДНЗ

Фізична досконалість кожної дитини. Розвиток самоконтролю дітей з питань збереження і зміцнення здоров'я. Оригінальна система фізичного виховання дітей, розвивальний ефект якої поширюється на загальний розумовий і духовний розвиток.

3

Проект «Школа сприяння здоров’ю»

Метою проекту є розвиток мережі Шкіл сприяння здоров'ю, створення оптимальних соціально-педагогічних та психологічних умов для формування і розвитку фізично, психічно, соціально й морально здорової особистості зі стійкими переконаннями та системою знань про здоров'я і здоровий спосіб життя, підготовка їх для суспільно значущого самоутвердження у дорослому житті.

Колектив Старокривинського НВК

Очікувані результати: 
- розробка моделі навчального закладу Школа сприяння здоров'ю та її науково-методичне забезпечення;
- створення здорового освітнього середовища, сприятливого для становлення особистості;
- подальший розвиток і впровадження інноваційних здоров'язбережувальних технологій навчання та виховання у практику роботи НВК;
- поширення та впровадження кращого педагогічного досвіду Шкіл сприяння здоров'ю

4

Школа -діалгу

Груша О.С.-вчитель світової літератури

Розвиток здібностей обдарованих і здібних учнів.

Удосконалення навичок учнів у чотирьох видах мовної діяльності учнів.

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz