№ з/п
|
Назва та суть інноваційної педагогічної технології, автор-розробник
|
Колектив або особа, які впроваджують (адаптують, впроваджують) дану технологію
|
Прогнозовані результати
|
1
|
Уроки у технологіях інтерактивного навчання
Автор Пометун О.І.
Суть технології: Навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії учнів між собою та учителем. Це взаємо навчання, де учень і учитель є рівноправними суб’єктами навчання. Передбачається моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин і ситуацій.
|
Сімчук Т.Р., вчитель географії, економіки
Кіянчук Л.Я., вчитель української мови та літератури
Ільків Н.С., вчитель української мови та літератури
Тимощук В.В., вчитель української мови та літератури
Кирилюк О.В., вчитель музики
|
Розвиток творчих здібностей учнів,
Їхніх пізнавальних інтересів, критичного мислення, вміння самостійно робити висновки, прислухатися до думки інших.
Зникнення закомплексованості в учнів з різним рівнем навчальних досягнень.
|
2
|
Театр фізичного виховання
Автор: Єфименко М. М.
Суть технології. Театр фізичного виховання передбачає якісно новий підхід в організації фізичного виховання і розрахований на дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Театр побудований на золотих правилах: «Граючись — розвивати, граючись — оздоровляти, граючись — навчати, граючись — виховувати». У всіх ситуаціях повинна функціонувати образна термінологічна мова спілкування
|
Гушуленко В.В., вихователь ДНЗ
|
Фізична досконалість кожної дитини. Розвиток самоконтролю дітей з питань збереження і зміцнення здоров'я. Оригінальна система фізичного виховання дітей, розвивальний ефект якої поширюється на загальний розумовий і духовний розвиток.
|
3
|
Проект «Школа сприяння здоров’ю»
Метою проекту є розвиток мережі Шкіл сприяння здоров'ю, створення оптимальних соціально-педагогічних та психологічних умов для формування і розвитку фізично, психічно, соціально й морально здорової особистості зі стійкими переконаннями та системою знань про здоров'я і здоровий спосіб життя, підготовка їх для суспільно значущого самоутвердження у дорослому житті.
|
Колектив Старокривинського НВК
|
Очікувані результати:
- розробка моделі навчального закладу Школа сприяння здоров'ю та її науково-методичне забезпечення;
- створення здорового освітнього середовища, сприятливого для становлення особистості;
- подальший розвиток і впровадження інноваційних здоров'язбережувальних технологій навчання та виховання у практику роботи НВК;
- поширення та впровадження кращого педагогічного досвіду Шкіл сприяння здоров'ю
|