Неділя, 08.12.2024, 03:21
            Сайт Старокривинського НВК
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 102
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Напрями і форми роботи класного керівника

Діяльність справжнього класного керівника сповнена педагогічною творчістю і не обмежуються певними рамками. Форми роботи можуть бути різними – індивідуальною, груповою, фронтальною. Вибір конкретної форми зумовлюється різними чинниками: завданням виховання, рівнем розвитку первинного колективу, індивідуальними особливостями школярів, об’єктивними обставинами, конкретними педагогічними ситуаціями та ін.

За критерієм використання джерел і засобів виховного впливу на особистість школярів форми роботи поділяють на:

  • словесні (збори, доповіді, бесіди, диспути, конференції, зустрічі та ін.);
  • практичні (походи, екскурсії, спартакіади, олімпіади, конкурси тощо);
  • наочні (діяльність шкільних музеїв, виставок, тематичні стенди та ін.);

Усі вони взаємозв’язані, доповнюють і збагачують один одного, Є види роботи, в яких одночасно використовують словесні, практичні, наочні форми. Наприклад, колективні творчі справи (КТС).

Права і обов'язки класного керівника

Класний керівник має право:

відвідувати уроки вчителів та позакласні заняття в своєму класі;

входити в педагогічну раду з пропозиціями про моральне та матеріальне заохочення учнів, застосування стягнень, залишення невстигаючих учнів на повторний курс;

проводити батьківські збори, відвідувати учнів за місцем проживання;

представляти і захищати інтереси учнів в державних органах;

вибирати форму підвищення педагогічної кваліфікації.

Класний керівник зобов'язаний:

створювати умови для засвоєння учнями навчальних програм з базових дисциплін, сприяти розвитку здібностей учнів;

формувати високі моральні якості учнів;

додержувати педагогічної етики, поважати гідність дитини; своєю діяльністю стверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі;

захищати здоров’я учнів , їх інтереси.

Класний керівник повинен вміти:

визначити ступінь підготовки дітей до навчання і виховання, рівень сформованості колективу;

формулювати проблемні питання і визначити мету і завдання навчання, виховання і розвитку;

відбирати зміст, форми, методи організації навчально-виховного процесу;

реалізувати у навчально-виховному процесі різноманітні види діяльності;

складає план своєї діяльності з класним колективом і документує свою роботу;

звітувати у своїй роботі директору закладу, безпосередньо підпорядкований ЗНВР, оперативне керівництво діяльністю класного керівника здійснює ЗВР.

Золоті правила класного керівника

  1. Учитель має бути особистістю, привабливою для учнів.
  2. Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.
  3. Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
  4. Учитель має бути веселим, жартівливим.
  5. Учитель повинен раціонально використовувати свій час.
  6. Учитель має бути доброзичливим.
  7. Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
  8. Гасло вчителя" Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням".
  9. Учитель повинен реалізовувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.
  10. Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.
  11. Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
  12. Учителю слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.
  13. Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну.

Вчительце та людина, яка любить дітей, володіє педагогічною майстерністю, постійно пробуджує в юному серці бажання бути сьогодні кращим, ніж учора, почуття поваги до самого себе.

 

Поради класному керівнику

  1. Починати завжди з себе.
  2. Особистість класного наставника має стати головним засобом виховання.
  3. Любіть себе, плекайте любов у собі, любіть своїх вихованців.
  4. Завжди кажіть правду.
  5. Частіше наводьте приклади зі свого досвіду, життя.
  6. Не дратуйтеся.
  7. Не бійтеся поразки перед дітьми.
  8. Пишайтеся тим, що ви вчитель, класний наставник, вихователь.
  9. Спробуйте не тільки досконало вивчити своїх учнів, а й дізнатися про долі їхніх батьків.
  10. Навчіться розмовляти на словами, а серцем.
  11. Не бійтеся зайвий раз підвестися зі стільця чи відійти від учительського столу і підійти до кожного, зазирнути йому в вічі.
  12. Не уникайте можливості поспілкуватись у  неформальній атмосфері.
  13. Нічого вічного немає  у цьому житті.
  14. Заступіться за все живе, що є поряд.
  15. Ширше користуйтеся заохоченням.
  16. Робіть так, щоб було приємно виконувати те, що ви хочете.
  17. Створіть дитині добре ім’я, щоб вона жила у згоді з ним.

 

За цим посиланням розміщено кейс класного керівника https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B9gt0mtGAsf2Y2Nvb3JyWTVPaVk

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz