№
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Освіта
|
Клас
|
Стаж
|
Категорія
|
Проблемні питання, над якими працюють класні керівники
|
1.
|
Барінова Наталія Олександрівна
|
Вища
|
1
|
12
|
Вища
|
Виховання в учнів різностороннього розвитого гармонійного громадянина нового суспільства. Розвиток наполегливості, старанності.
|
2.
|
Куфлик Ірина Миколаївна
|
Вища
|
2
|
26
|
І
|
Виховання правил культури поведінки молодших школярів. Формування мотивації на здоровий спосіб життя і збереження повноцінного фізичного розвитку дітей.
|
3.
|
Шевчук Любов Адамівна
|
Вища
|
3
|
35
|
І
|
Формування учнівського колективу на основі розвитку дружніх відносин між школярами, як передумова успішного навчання в школі.
|
4.
|
Малинюк Людмила Станіславівна
|
Вища
|
4
|
22
|
І
|
Виховання в учнівського колективу морально – етичних здібностей.
|
5.
|
Кононова Наталія Сергіївна
|
Вища
|
5
|
10
|
Спеціаліст
|
Формування свідомого ставлення до суспільства і людини через особистісно – зорієнтовану систему виховання. Формування в учнів високоморальних якостей дружніх відносин в колективі.
|
6.
|
Кирилюк Олена Василівна
|
Вища
|
6
|
19
|
І
|
Формування дитячого колективу як єдиного класного організму. Виховання громадянина, патріота своєї держави.
|
7.
|
Гаман Валентина Сергіївна
|
Вища
|
7
|
22
|
Вища
Старший вчитель
|
Формування свідомого ставлення до власного життя та здоровя, як найвищої цінності.
|
8.
|
Рубас Альона Олегівна
|
Вища
|
8
|
7
|
ІІ
|
Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування українського менталітету та традицій, високої пізнавальної культури для вільного вибору світоглядних позицій
|
9.
|
Бігун Ірина Петрівна
|
Вища
|
9
|
0
|
Спеціаліст
|
Використання нетрадиційних форм виховання, як засіб розвитку креативних здібностей учнів.
|
10.
|
Іванців Ілона Миколаївна
|
Вища
|
10
|
11
|
ІІ
|
Виховання в учнів морально – естетичних якостей свідомого громадянина України. |
11.
|
Кіянчук Леся Ярославівна
|
Вища
|
11
|
24
|
І
|
Взаємозв’язок і взаєморозуміння між класним керівником і класом. Формування в учнів життєвих цілей та мети на майбутнє.
|